Workshop: hoe maak je van deze zomer een absolute topper?

Doe eerst de test.

Herken je jezelf in deze uitspraken?

  1. Ik snak naar de zomer en mijn hoofd zit barstensvol plannen.
  2. Af en toe aan moet ik mezelf eraan herinneren dat ik geen negen weken vakantie heb.
  3. Soms verlammen al die plannen me een beetje. Dan begint die zomer eindelijk en weet ik niet meer waar eerst aan te beginnen…
  4. Op het einde van de zomer denk ik soms: was het dat nu? Damn, ik heb nog zoveel niet gedaan gekregen.

Bij minstens drie ja’s heb je een vakantieplan nodig (of negen weken vakantie). Dat geeft houvast en rust. Het zorgt ervoor dat je voor jezelf helder krijgt wat je precies van je zomer verwacht en hoe je die plannen gaat waarmaken.

Lijkt je dat wat? Dan is de workshop ‘hoe maak je van deze zomer een absolute topper’ precies wat je nodig hebt. Snel beslissen en springen!

Praktisch:

  • aanstaande zaterdag, 24 juni, 19.30- 22u, Leuven
  • prijs: 15 euro.
  • meebrengen: je wilde plannen en een schriftje (minstens 30 blz)
  • Je gaat naar huis met je vakantieplan, een leuke methode om dat plan uit te voeren en een ticket voor een magnifieke zomer.
  • Meedoen? Geef me een seintje of reageer  op deze blog en dat voor vrijdagavond 22 u. Slechts 6 mensen kunnen meedoen.

 

 

 

8 comments

Geef een reactie

