Verkeerd verbonden #Femmamaaktschoon

Hallo daar!

We blijven heftig verder schoonmaken in de aprilse 30-dagen-uitdaging van Femma. Vandaar valt het lodderoog op kabels.

(Nu wil ik beginnen roepen.) Enig idee hoeveel kabels wij verzameld hebben na de merge 3 huishoudens en 5 huisgenoten? Zoveel. Hier wordt een mens toch mottig van?

IMG_1199

Ongeveer een uur en 4 extra bloeddrukpunten later waren we het over het volgende eens:

  • elke soort gsm in huis heeft niet meer dan 2 laders nodig.
  • wij doen niet mee aan ‘in het geval de reservekabel stuk gaat, hebben we nog een reserve voor de reserve’.
  • wij gaan er tot nader order van uit dat Wereldoorlog 3 niet weldra zal uitbreken en dat, mocht dit al nodig zijn, wij een kabel die we toch nog zouden kunnen missen, vooralsnog kunnen gaan kopen.
  • alle unidentified flying cables worden ter beschikking gesteld voor adoptie.

Fiew, wat een opluchting.

6 comments

  1. Hey, woon jij in mijn huis? De ruzie over de laders hebben wij hier standaard minstens 1 keer per week. Met doorgaans een gelijkaardige uitkomst. Tip: ik kocht een zwarte lader voor mezelf, terwijl de andere allemaal wit zijn. Dus met etiketjes foefelen werkt niet #ligaderdoortraptemoeders

    Like

  2. Het kan nog erger: ik labelde elk ladertje/kabeltje zodat je meteen weet waarvoor het ook alweer diende. En vooral om te bewijzen aan mijn dochters dat ze ‘mijn’ ladertje hebben ingepikt. Omdat ze hun eigen lader zogezegd niet vinden en ze mijn ladertje altijd mooi op het vaste plekje weten vinden. Totdat …. ze ook mijn lader kwijtspelen! Dit eindigt dan meestal in een ‘familiale rechtszaak’ aan de keukentafel en een geïrriteerde moeder die na een zoektocht van amper twee minuten in hun kamer triomfantelijk terugkeert met alle verloren gewaande laders. Meestal liggen ze licht verscholen tussen wat stofplukken onder hun bed 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

