Minimaliseren, wat is dat eigenlijk?

Die collega’s van mij, het zijn kornuiten. Komen ze  eerst lief vragen af of ik een artikel wil schrijven over minimaliseren (natuurlijk mannen, my cup of tea) en dan zetten ze stiekem een illustrator aan het werk om daar een tekening van ondergetekende bij te maken. Slim gedacht, dat wel, want om een foto van mij los te peuteren moet je heel bijzondere gaven hebben.Nu sta ik dus, bij dat artikel, in het Femma Magazine van april, GETEKEND. Dat ziet er zo uit.

IMG_1226

Mijn groene botjes zie je niet op de tekening, maar verder zit het er boenk op. Dit ben ik. Op een stapel verhuisdozen. Let op de details: het kopje thee (zonder kom ik de dag niet door), de volle wasmand (life with kids), mijn oorbellen. En de zonnehoed. Zo raak. Ik krijg de lenteveulenikmoetdringendnaardezonkriebels amper nog gemanaged.

Ik voel me geobserveerd 🙂

Afijns, deze intro is maar een glijmiddeltje om je aan het lezen te krijgen. Ga eens kijken via de link hierboven want het is een fantastisch knap nummer geworden van die toppers van collega’s van mij en er zit een uitdaging in waar ik graag met jou op inga: de DIY- #Femmamaaktschoon challenge. Doel is om zoveel mogelijk mensen mee in het simplify-bad te trekken (ja, jij ook) door rust in huis en hoofd te krijgen. Elke aprildag ligt er een uitdaging voor.

Hou je klaar voor de eerste, op 1 april, no kidding. Ze komt eraan. Morgen. Ga op tijd slapen want het is een kanjer. Woehoe!

 

 

Geef een reactie

