Is hier nog iemand?

Jij bent er dus. Dat had ik tot voor kort helemaal niet door!

Het zat zo. Ik begon met bloggen, een jaartje of wat geleden. Mijn idee was: niemand gaat hier ooit een letter van lezen en dat is zo helemaal oké, want ik doe dit voor mezelf. Een beetje schrijven, wat dingetjes uitzoeken, iets schrijven over wat ik interessant vind,  af en toe een maakseltje tonen, dat soort dingen. Zo begon ik er aan.

En ik moet zeggen: het werkt. Door deze blog ben ik veel meer gaan lezen over minimalisme, wat voor mij betekent ‘leven met zo weinig mogelijk, zo eenvoudig mogelijk, ontdaan van alle ballast, letterlijk en figuurlijk, op zoek naar vrijheid. En creativiteit. Heel fijn.

Heel af en toe sprak iemand me aan met een vraag die ik niet voelde komen: of het nu al wat beter ging met slapen? Of kreeg ik een meewarige opmerking over gsm-verslaving. Of een enthousiast verhaal, out of the blue, over een grote opruimactie.

Tot ik op een dag een mail kreeg van een schoonmaakfirma! Met het voorstel hun producten eens uit te testen om mijn nest op te kuisen 😦 (Nee, ik denk het niet, schat.) Een beetje later volgde een reactie van Veritas op een creatief projectje. Ik heb, eerlijk waar, de hele dag met een onuitwisbare smile rondgelopen.

De absolute max moest nog komen. Vorige week kreeg ik een briefje van Jessie. Dat ze mijn blog had gelezen, zelf ook niet goed slaapt en voor vervelende spierpijnen een geweldig middeltje had gevonden. Dat zat er ook bij. Dankjewel, lieve lieve Jessie en ook alle  muisstille lezers van deze blog. Uw  aandachtige lezing doet mij deugd. Met de spierpijnen gaat het beter, dank u.

IMG_0562

4 comments

  1. Ja Eva er is hier nog iemand,maar ben een muisstille lezer(wat grappig gezegt)
    ik kom hier soms eens lezen,ik zie dat je graag koetjes zie,wel heb een mooie blog die ik volg moet daar een gaan kijken(cirkel-der natuur,)
    nog vele groetjes Ivonne

    Like

Geef een reactie

