mijn vrolijk hemd – hoe van een koopje een topper maken

Vanmorgen viel mijn oog op een jeans hemd, – 70%. Dat kan tellen. Een koopje en iets waar ik al een tijdje naar op zoek was. Toch miste het iets. Het was een tikkie saai.

IMG_0126

Ik nam het mee en bedacht een oplossing: er 12 vrolijke knoopjes op naaien in plaats van de saaie donkerblauwe. Heerlijk, 12 verschillende, vrolijke knoopjes kiezen bij Veritas!

IMG_0128

Eventjes mee bezig geweest toch wel. Al bij al ruim een uurtje naaien.

IMG_0129

Tevreden met het resultaat!

IMG_0131

Mijn herfst ziet er meteen wat vrolijker uit.

6 comments

Geef een reactie

