Everything I have

Hai!

Helemaal terug uit Kopenhagen, deze Denenlover.

Weer veel gezien, ontdekt, gelezen. Zo’n fantastische stad! HC Andersen, bekendste Deen op leeftijd, zegt daarover: ‘Reizen is leven’. Een koe-waarheid.

In Lousiana, een prachtige kunsttempel op een half uurtje sporen van de stad, zag ik een werk van Simon Evans.

Everything I have

Hij maakte foto’s van al zijn bezittingen en maakte er een poster van. Elk kleinste item staat erop. Het beeld heeft me niet meer losgelaten. Zou ik dit ook proberen? Hoeveel posters zou ik nodig hebben? Hoeveel spullen heb ik? En hoeveel ervan gebruik ik regelmatig?

Op de luchthaven trof het me weer, turend naar de oversizede koffers van sommige reisgenoten. Hoeveel bagage heb je echt nodig? En hoe zwaar weegt die, letterlijk en figuurlijk?

One comment

Geef een reactie

