de gouden tip voor twijfelaars

Hallo daar!

Jij bent dus een bloglezer.

Ik ook. Af en toe, doorgaans tussen twee werkvergaderingen in, om wat nieuwe ideetjes in mijn zot gedraaid hoofd te jagen. Voor mij is het een soort van online batterij, lezen over en kijken naar wat creatieve makers over de hele wereld hebben voortgebracht. Van hun uitleg begrijp ik soms volstrekt niets. Da’s oké. Foto’s zijn ook inspirerend. Luidop Deens lezen in de hoop dat er een aha-licht gaat branden, is overigens geweldig ontspannend.

Dit zijn een paar van mijn favorieten:
http://littlewoollie.blogspot.com

http://www.ohmygoodknits.com

http://www.frkhansen.dk

Door een aantal bloggers te volgen via bloglovin (www.bloglovin.com) begon de zin te rijpen om zelf te bloggen.

Maar dan, beste lezer, begint de ellende. Be careful what you wish for! Waarover bloggen? Bestaat er een blog die nog niet gaat over wat ik wil schrijven? Via welk systeem? Ga ik ooit meer dan 3 lezers bereiken (alias: mijn kinderen, dag schatjes!)?

Een uitstekende gps voor bloggers-in-de-dop is dit boek, het beste wat je op dit moment in Vlaanderen kan kopen. Helder, fris, geen motten om je oren met onbegrijpelijk jargon, wel to the point en praktisch. Want de eerste keer is altijd moeilijk.
blogboek (1)


		
Geef een reactie

